همشهری آنلاین: هفته پایانی رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های کاراته کشور روز جمعه در حالی در سالن کارگران تهران به کار خود پایان داد که تیم فولاد مبارکه سپاهان برای چهارمین بار متوالی جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر برد.

شاگردان علی شاطرزاده در اولین دیدار خود به مصاف تیم مدعی مناطق نفت خیز جنوب رفتند و توانستند با حساب 18 بر 10 این تیم را مغلوب کرده و از همان ابتدا جشن قهرمانی بر پا کنند.

در ادامه و در مرحله اول، هیات کاراته زنجان 4 بر 24 مغلوب باشگاه مقاومت شد، گلساران رشت 8 بر 19 به دانشگاه آزاد علی آباد کتول باخت، صنعت برق هرمزگان 14 بر 13 بر سپاهان نوین غلبه کرد، و دانشگاه آزاد اسلامی در حالی که "آقایف" را در اختیار نداشت 14 بر 13 ارژن فارس را مغلوب خود کرد.

 گفتنی است؛ در مرحله دوم این پیکارها، گلساران رشت 4 بر 21  نتیجه را به باشگاه مقاومت واگذار کرد، صنعت برق هرمزگان 14 بر 13 از سد هیات کاراته زنجان گذشت، فولاد مبارکه سپاهان 29 بر 0 همشهری خود، سپاهان نوین را شکست داد، و دانشگاه آزاد اسلامی با حساب 11 بر 16 به مناطق نفت خیز جنوب باخت و ارژن فارس نیز 12 بر  17  در مقابل دانشگاه آزاد علی آباد کتول مغلوب شد.

اما در مرحله سوم و آخرین مرحله، باشگاه مقاومت 16 بر 11 از سد صنعت برق هرمزگان گذشت، فولاد مبارکه سپاهان 27 بر 1 هیات کاراته زنجان را شکست داد، ارژن فارس 13 بر 14 به گلساران رشت باخت، مناطق نفت خیز جنوب 14 بر 13 از سد دانشگاه آزاد علی آباد کتول گذشت و دانشگاه آزاد اسلامی نیز 20 بر 7 سپاهان نوین را از پیش رو برداشت.
بدین ترتیب تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 17 برد ، یک باخت و کسب 370 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، مناطق نفت خیز جنوب با 15 برد، 3 باخت و 342 امتیاز دوم شد و دانشگاه آزاد اسلامی نیز با 14 برد، 4 باخت و 335 امتیاز عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش ایپنا، در حاشیه این رقابت‌ها، تیم کاتای نابینایان با ترکیب جواد مهدی پور، فواد خن آفری و سلمان سعیدیان به مربیگری بابک راد به اجرای کاتای جی این پرداختند که مورد تشویق تماشاچیان حاضر در سالن قرار گرفتند.

کد خبر 101899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز